- PerSoft

Till innehåll

Huvudmeny:

Support

E-Postsupport.

Om du får problem med ditt köpta program så titta i första hand i den inbyggda hjälpen för att se om någon lösning kan hittas där. Om problemet inte kan lösas genom hjälpen så kan du skicka ett e-post meddelande till oss med beskrivning av problemet. Försök då så noggrant som möjligt att beskriva vad som händer när du kör eller försöker köra programmet. Skriv ned i e-post meddelandet vad det står i ev. felmeddelanden som programmet visar. Du kan gärna ta skärmdumpar som visar problemet och skicka som bifogade bilder. Ju mera information vi får om problemet desto lättare är det för oss att avhjälpa det och desto snabbare får du igång programmet igen. Vi försöker i möjligaste mån att besvara alla frågor genom e-post inom 24 timmar.
OBS Telefonsupport ingår inte i licensen för Hemekonomi, Caddy eller FrameIT.

E-Postadress:  info@persoft.se

 
Tillbaka till innehåll | Tillbaka till huvudmeny